Avaleht2023-02-27T07:18:44+02:00

RETKED

Vaata kõiki

MEIST

Aeg ja juhus ei saa midagi teha nende jaoks, kes ei soovi midagi teha enda heaks.

Kui teha asju kirega kujuneb Sinu hobist Sulle töö:
Soov matkata ja looduses liikuda on saatnud kõiki ActivEsti tegijaid aegade algusest peale.
Näiteks sel ajal kui eakaaslased ülikoolis eksameid tegid vallutasime meie
kõigi teiste tippude kõrval Elbruse ja võitisime mitte ainult Võhandu maratoni vaid tulime ka lennukalt Eesti meistriks kajakisõidus.
Matkakorraladamise kõrval on meile sama oluline loomavaatlusreisid ja looduse tutvustamine laiemalt.
Loodushariduse on omandanud aja jooksul kõik meie giidid ja osanikud. Oma teadmisi soovime jagada kõigi teekaaslastega ja alati õpime midagi lisaks.
Meile on algusest peale selge, et kui üldse midagi teha, siis ainult seda, mida peetakse võimatuks.
Ja nii olemegi võimalikuks teinud palju eluägedaid retki maal ja merel, koristanud prügi Aasia randades ja Soomaa jõgedel,
päästund kilpkonnapoegi, ostnud Alutagusel looduse kaitsmiseks metsa, hoidnud pärandkooslusi laidudel, matkanud üle mere, jää, soode ja läbi metsade ning ja turninud mägede tippudes.
Teeme seda ikka ja jälle, olete oodatud ühinema.
Loe lähemalt

VIIMASED BLOGIPOSTITUSED

Vaata blogi

TAGASISIDE

Tere, Triin!
Matk oli väga vahva, ladusalt veetud ja tore seltskond matkamas!
Tänud! Jäime väga rahule.
Auto väljatõmbamine oli igati lahe iseenesest. Tanelile meeldis see
väga, polnudki saanud proovida. Tore, kui saime olla abiks.
Andke kindlasti teada, kui miskit toredat veel tulemas. Liitume hea
meelega.
Katri-Evelin
Räätsmatk Sirsti soos 30.jaanuaril 2020
Olime oma klubi seltskonnaga kõik ühel nõul,  et mõnus laupäev, igati meeldiv matk. Suur tänu!!!
Räägin klubitajatega, kas karumatk ikka pakub piisavalt pinget:) (kujutan eriti värviliselt seda ette, kuidas
keegi ´´tuulekaabu´´, näiteks mina, karuga kohtudes reageerib). Vot see linnulaul ja metsaköök oleks
meile midagi jõukohasemat ja selle teeme kindlasti ära. Meil on viiruste tõttu üks ekskursioon veel ooterežiimil,
aga kui aega planeerida, siis mahutame mõlemad ettevõtmised oma kalendrisse ära.
Oled just selline matkajuht kellega me veel igal juhul soovime koos matkale minna.
Edu!
Reti
Räätsamatk Marimetsa rabas 6.veebruaril 2020

“See oli ulme. 19:10 tuli esimene karu ja siis läks trall lahti – kuni keskööni, mil magama läksime. Vähemalt viis erinevat karu oli, neli jõe pool ja üks metsa pool. Võib-olla oli veel erinevaid, aga ma ei teinud vahet enam. Ja sääne trall käis! Me jooksime ühe varje akna poolt teise muudkui, karud ringitasid ümber onnide. Seee oli niiiii äge – sattusime jackpotile  !”